beauty hurts, baby...

16.-21.4.

21. dubna 2016 v 20:21
Kočky moje,
nestíhám, nestačím, a co si nezapíšu, to ani nevím, že jsem snědla. Zkouším teď trochu jiný jídelníček, a zdá se, že zatím funguje alespoň tak, že nepřibírám.
Bylo toho hodně, takže rekapitulace jídelníčků od soboty po dnešek a trocha toho povídání.

Mimochodem, moc mě potěšily vaše komentáře o mém psaní, vážím si toho a jsem ráda, že se vám tak hezky čtu. :)

sobota, 16.4.: spokojenost
SNÍDANĚ: x
OBĚD: jablko
VEČEŘE: křehké rohlíčky, ledový salát, sýr gouda

SVAČINA: banán, sušené brusinky
MIMO: voda, cca 1,5 litru; pohyb žádný, rest-day

neděle, 17.4.:
- jídelníček z neděle není významný, nehledě na to, co dobrého a špatného jsem snědla, protože jsem vypomáhala na fakultě se stěhováním knih a 5,5 hodiny čistýho času jsem běhala do schodů a ze schodů s pěti kily knih v rukách. Všechno jsem vypotila, a ještě něco k tomu. Výdej byl tak obrovský, že jsem i se snídaní, obědem, večeří a sladkou tečkou na závěr dne byla na křivce příjmu stále v hlubokém mínusu. Myslím, že mě při vědomí udržely jen ty tři litry vody, co jsem do sebe nalila.

pondělí, 18.4.:
- etrémní výdej v neděli se samozřejmě projevil na dalších dnech. Měla jsem tak namožené svaly, že po další tři dny jakékoliv cvičení nepřicházelo v úvahu. Mám tak bolavé klouby, že tímto oficiálně škrtám všechny dřepové challenge. A kromě slabosti a bolesti svalů se dostavil hlad. Takový ten hlad, co si celý den šetříte na něco výtěčného. V mém případě to byla večeře na biliardu, kam jsme byli s eF pozvaní. Takže ani za pondělí tu není jídelníček, nepamatuju si totiž nic jiného, než tu večeři. Měla jsem celou půlku smetanovo-sýrové pizzy. A matně si vybavuju, že mi eF ráno cpal pod nos koblihu s třešňovou náplní.

úterý, 19.4.: spokojenost
SNÍDANĚ: ovesná kaše s hruškami, skořicí a pampeliškovým medem + jablko (na tu kaši jsem měla příšernou chuť, a byla vážně božská)
OBĚD: špagety s cherry rajčátky a baby špenátem, mé oblíbené letní kombo
VEČEŘE: skoro celá salátová okurka a dva křehké plátky s gerveais

SVAČINA: x
MIMO: asi jen 1 litr vody, spánek, snaha chodit jako člověk a ne jako "namrdaný kačer" (vyjádření sestry, převzaté eF)

Další den, kdy jsem si šetřila hlad na něco extra. Pozvala jsem eF na večeři. Cítila jsem, že mu připadá, že jsme naše výročí (a jeho narozeniny, což sice neřekl, ale je to jasné) neoslavili nijak velkolepě. Za sebe mohu říct, že mi klidné posezení a povídání připadá příjemnější, než nějaké předávání dárků a šampaňské... ale na tohle máme každý jiný názor.
Vím, jak eF miluje sushi, takže jsem ho vzala do naší oblíbené restaurace (což je zároveň i ta, kde jsme měli první rande <3) a vesele jsme si bužírovali. Ohledně sushi jsem klidná, rýže je na dietu dobrá, zelenina přímo výborná a trocha té řasy a mastnějších závitků nikoho nezabije...

středa, 20.4.: spokojenost
SNÍDANĚ: ovesná kaše s hruškami, skořicí a pampeliškovým medem (tentokrát víc jak půlka misky letěla do koše, probudila jsem se ucpaným nosem a úplně bez chuti, a vůbec jsem si to jídlo neužila, ale přesto mohu jen doporučit, je to skvělá věc)
OBĚD: x
VEČEŘE: zeleninové sushi (klasická trojice okurka-ředkev-avokádo a zeleninové maki, kde je tahle trojka ještě s rukolou a strouhanou mrkví - lahůdka!), 4 jarní závitky

SVAČINA: x
MIMO: voda, cca 1,5 litru, latté (na pozvání od spolužáka O_o)

Dnešek je první den v týdnu, kdy se můžu jakž-takž hýbat, přestože mám pořád lýtka jako šutr. Po čtyřech dnech bez pohybu zvolna navážu na přerušenou challenge, ale kolena už zatěžovat nebudu.
Dnešní den opět u zubaře (jestli někde potkám svou dětskou zubařku, vyrvu jí oči z důlků a kopnu ji pod autobus), takže jídlo bylo dnes takové nevyvážené, víc ráno, pak nic, teď větší večeře... ale pořád se mi daří zůstávat v rámci 450 kcal, což mě neskutečně těší.

čtvrtek, 21.4.: docela-spokojenost (až na tu večeři)
SNÍDANĚ: bílá activia, menší banán posypaný skořicí a politý troškou pampeliškového medu, zbytek borůvek
OBĚD: x
VEČEŘE: zeleninový salátek, ledový salát, rajčátka, okurka, baby špenát, NEBO malý zeleninový salát v krabičce a tři křehké plátky, sýr (ještě jsem se nerozhodla :p) všechno jinak: přišel eF a ukuchtil lívance... Myslela jsem, že ho zabiju.

SVAČINA: 6 ks cukřářských piškotů namáčených v teplém mléce
MIMO: horká voda s citronem a pampeliškovým medem, cca 2 litry (lék na chřipku), čistá voda, teplé mléko; trocha protahování na bolavé svaly

Zatím musím říct, že se mi daří váhu držet a možná i maličko snižovat.
Po neděli jsem měla 50,4 kilo, vážila jsem se s prázdným žaludkem. Dnes jsem se vážila znovu, po jídle, a měla jsem 50,5 kilo, takže váha na lačno musí být ještě nižší - a to mám prosím pěkně tento týden menzes, a přitom vůbec nejsem nafouklá! A tentokrát je to i docela klidné, nebýt občasných křečí, ani si na to nevzpomenu.

Jím teď víc z rána a k večeru už skoro vůbec, a tělo se s tím umí vypořádat daleko líp, než s jiným stravováním. A taky skoro nezáleží na tom, jestli si sladké odpírám, nebo ne. Projevy jsou minimální, nemám nafouklé bříško a nebolí mě žaludek. Je to příjemná změna. A myslím, že mi hodně pomáhá i to, že teď beru přes den dva prášky, namísto jednoho. Mají totiž kouzelný vedlejší účinek - snižují chuť k jídlu.
Moje rodina si myslí, že jsem radikálně zhubla právě kvůli lékům. V jednu chvíli nechtěli, abych je brala. Politicky jsem jim vysvětlila, že je lepší ztratit pár kilo braním léků, než se zničeho nic svalit v komatu na zem a v lepším případě si u toho rozbít hlavu, v horším případě padnout rovnou pod kola auta. Co je asi víc nebezpečné, mami? Trochu zhubnout, nebo se nechat zabít spánkem? To byl dostatečně silný argument. Od té doby mi dali pokoj.

A tak si zobu prášky, jím si své malé porce zdravých jídel a dopřeju si i zákusek, a i přes únavu a svalovou bolest se cítím skvěle. Mám i chuť pracovat, takže dnes dokončím pár projektů.